• وبلاگ : شميم انتظار
  • يادداشت : جشنواره بزرگ وبلاگ نويسي مهدويت
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام
    يا کاشف الکرب عن وجه الحسين اکشف کربي بحق اخيک الحسين
    سلام
    عيد غدير عيد ولايت بر محبين اهل بيت (ع) مبارک باد.
    اطلاعات علمي ما از واقعه ي بزرگ و حياتي غدير چقدر است؟
    دوست دارم نظر شما رو در مورد پست جديد و اين سوال کليدي بدونم...
    اللهم عجل لوليک الفرج

    با ادامه بيماري وليعهد عربستان و استراحت در مراکش و همچنين انتشار اخبار بيماري عبدالله پادشاه اين کشور ، رسانه هاي منطقه به بررسي آينده سياسي عربستان سعودي پرداختند.

    به گزارش «تابناک»، از آنجا که، «سلطان بن عبدالعزيز» 80 ساله، وليعهد عربستان، حدود يک سال است که از صحنه سياسي اين کشور دور بوده و «عبدالله» 87 ساله، پادشاه عربستان سعودي نيز که از سال 2005 به حکومت رسيده، اينروزها دچار بيماري شده و مهمترين مسئوليت خود، يعني نظارت بر مناسک حج را، به «امير نايف بن عبدالعزيز»، وزير کشور واگذار کرده، اين موضوع نگراني مقامات سياسي عرب را در پي داشته است.

    در همين باره هر چند، امروز بسياري از رسانه هاي عربي به اين موضوع و تحليل آينده سياسي عربستان پرداختند اما، روزنامه «القدس العربي»، با طول و تفصيل و بيشتري موضوع ياد دشه را پيگيري کرده است. اين روزنامه عربي نوشت: در چند روز گذشته «حسني مبارک»، رئيس جمهور مصر ، «حمد بن عيسي»، پادشاه بحرين و «علي عبدالله صالح»، رئيس جمهور يمن با تماس تلفني با پادشاه عربستان جوياي احوال او شده و خبرگزاري ها از ترافيک تماس تلفني مقامات سياسي عرب براي مطلع شدن از احوال «ملک عبدالله» خبر داده اند. اهميت اين موضوع آن است که، پادشاه کنوني عربستان، آخرين بازمانده از فرزندان «عبدالعزيز آل سعود» است که بر اساس وصيت بايد بر عربستان حکومت مي کردند و با درگذشت «عبدالله» انتظار مي رويد که خاندان پادشاهي اين کشور با خلاء جانشيني مواجه شوند.

    اين روزنامه مي افزايد: برادران ناتني پادشاه عربستان که سال هاست مترصد اين وضعيت هستند، از اين پس فعال تر شده و گفته مي شود که «امير طلال بن عبدالعزيز»، که فعال ترين چهره ناراضي خاندان سعودي است، خود را براي ورود به چالش جانشيني پادشاهي عربستان آماده مي کند. عبدالله پادشاه عربستان در سال 2006 با پيشدستي در اين خصوص گروهي را متشکل از 35 امير خاندان سعودي تشکيل داد و از آن ها خواست براي آينده خاندان سلطنت و حکومت برنامه ارائه دهند به هر حال پروژه جانشيني پادشاهي در عربستان کليد خورده و هر چند برگزاري مراسم حج در عربستان، اخبار اين پروژه سياسي در منطقه را تحت الشعاع قرار داده است، بزودي با پايان يافتن مراسم حج ، موضوع روند سياسي جانشين در عربستان ، مهم ترين بحث روز منطقه خواهد شد.

    در پس امر مبارك ظهور چه مي دانيم؟

    شيعيان جهان چه مي دانند؟

    چرا براي ظهور امام عصرمان تلاشي نمي كنيم؟

    مردم جهان را چگونه به سوي امامشان فرا بخوانيم؟

    و بسياري از مطالب ديگر

    در و بلاگ نسيم ظهور

    http://nasim-e-zohoor.blogfa.com

    در پس امر مبارك ظهور چه مي دانيم؟

    شيعيان جهان چه مي دانند؟

    چرا براي ظهور امام عصرمان تلاشي نمي كنيم؟

    مردم جهان را چگونه به سوي امامشان فرا بخوانيم؟

    و بسياري از مطالب ديگر

    در و بلاگ نسيم ظهور

    http://nasim-e-zohoor.blogfa.com



    بسم رب المطهر الارض

    السلام علي عبادي مخلصين

    پستي با عنوان/مغناطيس/ به روز هستيم

    /دعاي فرج/



    سلام.انشالله موفق باشيد
    پاسخ

    ممنونم
    سلام بر دحوالارض، روزي که لب بر هم مي‌نهيم و از بدگويي دوري مي‌کنيم، روزي که چشم مي‌بنديم و نازيبايي‌هايي را که زيبايي به چشم مي‌آيند، نمي‌نگريم، روزي که از افترا زنندگان دوري مي‌کنيم، از واژه تهمت بيزاري مي‌جوييم، روزي که تهي‌دستان را دوست خود مي‌شماريم و مستکبران را به حال خود رها مي‌کنيم، روزي که شمع وجودمان را بار ديگر با شعله ايمان روشن مي‌کنيم، بلکه از تاريکي ظلمت ‌کده دنيا بکاهيم، روزي که آب مي‌پاشيم و غبار از تنها راه هستي مي‌زداييم و گام‌هاي نويي را به اين راه دعوت مي‌کنيم، روزي که واژه واژه مي‌نويسيم، بلکه واژه واژه بخوانند و آگاهي منتشر شود و بر شمار آگاهان افزوده شود، روزي که قامت راست مي‌کنيم و به دور دست مي‌نگريم تا سواري سبزپوش ببينيم که مي‌آيد تا ما را برهاند و همه روزمان را دحوالارض قرار دهد.