نشريه حضور (مختص امام عصر عج)
مشخصات فردي
ويژگيهاي من
علايق من

روز هفته: جمعه

از نگاه ديگران
فرستنده : Mahdi Rahbarzare   جمعه 92/1/30
Mahdi Rahbarzare
فرستنده : مـــــــــــــهـــــــــــــاجـــــــــــــــــر   چهارشنبه 90/10/21
مـــــــــــــهـــــــــــــاجـــــــــــــــــر
آري گمنـــــــام رفتـــي...
برايــت فرقـــــي نداشت....
مهم اين بود که معشوقــــت نامـــت را بـــداند و بــــــــــــــــــس!

امام (ره) و شهداء را ياد کنيم با ذکر يک صلوات...
فرستنده : مهران گلي   شنبه 90/8/7
مهران گلي
شما را به تقوا و خويشتن داري سفارش مي كنم و شما را از روزهاي خدا (روز قيامت و مرگ و...) مي ترسانم و شما را اندرز مي دهم .

فكر كنيد به آن هنگام كه مرگ با آن قيافه هول انگيز و آمدن نامطلوب و طعم ناگوارش ، در روح شما چنگ انداخته و ميان شما و عمل فاصله گشته است ، باز هم در طول عمر به فكر تن پروري باشيد.

مي بينم شما را كه مصيبت مرگ ناگهان گريبانگيرتان شده است و شما را از روي زمين به اندرون مي كشاند و از بلندي زمين به پستي آن مي نشاند و از انس و الفت زمين به سوي وحشت قبر منتقل مي سازد و از روشنايي و صفاي زمين به درون تاريكي و ظلمت قبر مي برد و از صحنه پهناور آن به تنگناي گور مي كشاند، به آن زنداني كه نزديك ترين بستگان هم ملاقات ندارند، به جايي كه بيمارش عيادت ندارد و به هيچ ناله و فريادي پاسخ نمي دهند. خداوند ما و شما را بر مشكلات اين روز پيروز سازد، و ما و شما را از مجازات آن روز نجات بخشد، و ما و شما را مستوجب پاداش عظيم قرار دهد. امام حسين(ع)



به شما سفارش مي كنم كه تقوا را پيشه خود سازيد، زيرا خداوند ضامن شده است كه افراد باتقوا را از آنچه كه مكروه ايشان است ، به آنچه كه خوشايندشان است ، رهنمون شود و "او را از آن جا كه فكر نمي كند، روزي دهد". امام حسين(ع)



دمي بينديش و با خويشتن بگو كه پادشاهان جهان و جهانمداران كجايند؟ آنان كه خرابيهاي جهان را آباد مي كردند و جويهاي آب حفر مي نمودند و درختان آن را مي كاشتند و شهرهاي آن را آباد مي ساختند، به كجا رفتند؟ صاحبان ثروت از ثروت و همه چيز خود با بي ميلي جدا گشتند و ديگران وارث آن گرديدند، ما نيز به زودي به آنان خواهيم پيوست . امام حسين(ع)



به ياد آور بستر مرگ و خوابگاه قبر خويشتن را، ياد آور هنگامي را كه در پيشگاه عدالت الهي اعضا و جوارحت به زيانت گواهي خواهند داد، روزي را به ياد آور كه قدمها در آن روز مي لرزد و دلها در تنگناي سينه فشرده مي شود، روزي كه عده اي در آن رو سفيد گردند و رازها از پرده برون افتد و ميزان عدالت الهي براي سنجش نيك و بد به كار افتد. امام حسين(ع)



بر تو لازم است که خود را از هواي نفس در امان نگه داري؛ چرا که هيچ چيز لذّت بخش تر از سامان يابي و خوب شدن نيست. صبحگاهان به گونه اي آماده مرگ باش که گويي تا شب زنده نخواهي ماند. چه بسيار شب رو تن درستي که ميان ما بود و نوحه گرانش پيش از بامداد خبر مرگ او را فرياد زدند. پيش از مرگ شتاب کن و در آن کوش که از گناهان بزرگي که کرده اي توبه کني. صاحب وقار آن نيست که از اصلاح دوري گزيند بلکه باوقار کسي است که همواره براي رستگاري مهيا باشد.امام حسين(ع)
    صفحه 1 از 2 ( 5 نظر)  < 1 2 >  
مشخصات
نشريه حضور (مختص امام عصر عج)
وبلاگ : شميم انتظار
پارسي يار : شميم انتظار
نشريه حضور (مختص امام عصر عج)

نام: نشريه حضور (مختص امام عصر عج)
نام مستعار: شميم انتظار
جنسيت: مرد
استان محل سكونت: تهران
شهر: تهران
آدرس: تهران
زبان: فارسي
تاريخ تولد: 12 / فروردين / 1363
سن : 40 سال و 17 روز
تاريخ عضويت: 89/4/4
سن وبلاگ : 13 سال و 9 ماه و 23 روز
تحصيلات: ديپلم
وزن: 90
قد: 176

لينك مورد علاقه: haami.parsiblog.com

لينك مورد علاقه: ammar19.parsiblog.com

درباره خودم: ذكر تعجيـل فرج رمز نجات بـشر است مابر آنـيـم كه ايـن ذكر جهاني بـشـود


ParsiBlog.com ® © 2010